بهترین هتل های استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .

 


هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری استانبول که شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور لحظه آخری استانبول می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی